Michelin Road 5 Trail 150/70 R17 69V

Michelin Road 5 Trail 150/70 R17 69V

84 690 Ft-tól 5 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Michelin ROAD 5 TRAIL 150/70 R17 69V Nyári gumi

84 690 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
gumipark.hu
 

Michelin Road 5 Trail ( 150/70 R17 TL 69V hátsó kerék, M/C )

98 129 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
tirendo.hu

Egyéb ajánlatok

 

Michelin Road 5 Trail ( 150/70 R17 TL 69V hátsó kerék, M/C )

98 129 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
gumik.hu
 

Michelin Road 5 Trail ( 150/70 R17 TL 69V hátsó kerék, M/C )

98 716 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
giga-gumik.hu
 

Michelin ROAD 5 TRAIL 150/70 R17 69V

123 187 Ft
+ 1 892 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
gekkogumi.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 84 690 Ft

További termékek a kategóriából

További Michelin termékek: Michelin Motorgumi

Michelin Anakee 3 150/70 R17 69V Motorgumi 59 290 Ft-tól Michelin Anakee 3 150/70 R17 69V METZELER Tourance Next 150/70 R17 69V Motorgumi 67 570 Ft-tól METZELER Tourance Next 150/70 R17 69V Pirelli SCORPION Trail II 150/70 R17 69V Motorgumi 59 190 Ft-tól Pirelli SCORPION Trail II 150/70 R17 69V METZELER Tourance 150/70 R17 69V Motorgumi 51 990 Ft-tól METZELER Tourance 150/70 R17 69V
Termékleírás
Szélesség  150
Magasság 70
Átmérő R17
Súlyindex  69 (325 kg)
Sebesség index  V (240 km/h)

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Napjaink legismertebb motorgumi szériája a Michelin által megalkotott Road sorozat, mely tökéletesen kiszolgálta az elmúlt évtizedekben a modern kor motorozási igényeit. Ezt a sikerességet koronázta meg a Road 4 érkezése, melyet soha nem látott népszerűség övezett, a 2014-es megjelenési évétől 2017-ig több mint 1,5 millió példány gurult az utakon. Az abroncs sikerességét nem is felejtették el a francia mérnökök, ami a mintázatot illeti, több a Road 4-ben is használt kialakítást megtalálunk a Road 5-ön, amellett, hogy az éppen aktuális sportabroncs, a Power RS mintaárkai is jelentősen megihlették az új futófelületi kialakítást. Ennek köszönhetőek a rendkívül mély vízelvezető csatornák megjelenése a Road 5-ön, melyek kiegészülve a már korábban is használt vízelvezető furatokkal és megújult XST Evo lamellarendszerrel, biztosítják a Road 5 tökéletes nedves tapadását. Kívülről egyszerű, vékony lamelláknak látszanak, a lényeg azonban belül van, mely magyarázatot ad a kivételes működésre is: a lamella alsó részei egyre szélesednek, tehát a kopás mértékével a mintamélység csökken, a mintacsatorna szélessége viszont nő. Így marad konstans az abroncs vízkiszorítási teljesítménye az életciklusa jelentős részében. A Michelin kivételes figyelemmel kíséri a motorosok igényeit, melyek között talán az egyik legfontosabb a rövid féktáv, valamint ennek a gyakori romlása a kopással párhuzamosan. Nincs kétség, a franciák egész fejezetet lapoztak a fejlesztések nagykönyvében: a Road 5 több mint 5.000 km után is képes olyan rövid féktávra, mint a korábbi tesztgyőztes előd, a Road 4. Természetesen a franciák a száraz tapadásról sem feledkeztek meg és a jól bevált 2CT technológiát fejlesztették tovább 2CT+-ra oly módon, hogy a középrészben található kemény keverék – mely az abroncs hosszú futásteljesítményét biztosítja – bekerült a vállrészeken található lágy keverékek alá, így sokkal stabilabbá vált az abroncs a gyors kanyarokban és az agresszív kigyorsításoknál. E tulajdonságokat a Michelin az ACT+ technológiával ragozza tovább, mely egy speciális szerkezeti felépítés szabadalmaztatott módja. A karkaszt a peremhuzalok megkerülésével egészen a vállrészekig fordítják vissza, ami dupla oldalfal merevítést eredményez, így a motorunk nem veszít a stabilitásából a kanyarokban, és mindig kitűnő visszajelzéseket ad. Természetesen ezekre nincs szükség az abroncs koronarészében, a futófelület alatti részen, ahol lényegesebben vékonyabbak a szövetrétegek, így lesz a motorozás komfortos, élvezetes. Ha megfigyeljük a Road 5 mintázatát, könnyű észrevenni, hogy megváltozott a mintacsatornák kiosztása, és elhelyezkedése a futófelületen. A sportosság jegyében kevesebb negatív minta került a vállrészekre, ami megnövekedett tapadást eredményez a gyors kanyarokban. Összegezve, a francia gyáróriás megalkotta a modern korszak tökéletes abroncsát a Road 5 személyében, mely a sporttúra szegmens sportosabb motorosai számára is kitűnő választás, arról nem beszélve, hogy a Total Performance égisze alatt a Michelin tökéletesen megoldja a változékony körülmények közötti biztonságos motorozás kérdését is, páratlan technológiákat felvonultatva a tökéletes nedves tapadás eléréséhez.

Így is ismerheti: Road 5 Trail 150 70 R 17 69 V, Road5Trail15070R1769V, Road 5 Trail 150/70 R17 69 V

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.