METZELER Racetec SM K2 125/75 R17

METZELER Racetec SM K2 125/75 R17
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Metzeler Racetec SM ( 125/75 R17 TL Mischung K2, NHS, Első kerék )

70 821 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
tirendo.hu
 

Metzeler 125/75r17 Metzeler Racetec Sm K2 Fro Nhsnhs Tl Motorgumi

73 723 Ft
+ 2 990 Ft szállítási díj
Szállítás: min 2 hét
irány a bolt »
r17.hu

Egyéb ajánlatok

 

Metzeler Racetec SM ( 125/75 R17 TL Mischung K2, NHS, Első kerék )

69 987 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
giga-gumik.hu
 

Metzeler Racetec SM ( 125/75 R17 TL Mischung K2, NHS, Első kerék )

70 821 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
gumik.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 69 987 Ft

További termékek a kategóriából

További METZELER termékek: METZELER Motorgumi

Mitas MC-11 2.25-17 39J Motorgumi 15 680 Ft-tól Mitas MC-11 2.25-17 39J Mitas B7 2.75-17 47J Motorgumi 17 058 Ft-tól Mitas B7 2.75-17 47J Dunlop TT900 2.75-17 47P Motorgumi 11 990 Ft-tól Dunlop TT900 2.75-17 47P Pirelli ANGEL CiTy 2.75-17 47P Motorgumi 22 776 Ft-tól Pirelli ANGEL CiTy 2.75-17 47P
Termékleírás
Átmérő R17

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!


NHS versenyabroncsok profi supermoto versenyzéshez

A Racetec sorozat abroncsai specializáltak a supermoto versenyzéshez. Kiemelkedő versenyösszetevők és profil a leghatékonyabb egyenes és oldalirányú vezetéshez

Elülső összetevők

A RACETEC SM összetevők megkülönböztetik az elülső és hátsó abroncsokat.
Az elülsők 100% szilika összetevővel rendelkeznek, csökkentett pórusossággal, gyors felmelegedést és öntisztuló tulajdonságokat biztosítanak az útverseny off-road szakaszain történő vezetés során.
A RACETEC SM használható anélkül, hogy abroncsmegmelegítőt használnánk.
A RACETEC SM elülső abroncsösszetevő választását az aszfalt súrlódási együtthatója (magas súrlódás/súrlódás és alacsony súrlódás/súrlódás, a pályától vagy útversenytől függően) és az aszfalt hőmérséklete (a küszöb körülbelül 25°/30° fok körül van) alapján kell meghatározni.

Hátsó összetevők

A RACETEC SM összetevők megkülönböztetik az elülső és hátsó abroncsokat.
A hátsó összetevők fokozott hőstabilitást biztosítanak, hogy ellenőrzés alatt tartsák a drifting által kiváltott túlmelegedési hatást a vállterületen.
A RACETEC SM használható anélkül, hogy abroncsmegmelegítőt használnánk.
A RACETEC SM hátsó abroncsösszetevő választását az aszfalt súrlódási együtthatója (magas súrlódás/súrlódás és alacsony súrlódás/súrlódás, a pályától vagy útversenytől függően) és az aszfalt hőmérséklete (a küszöb körülbelül 25°/30° fok körül van) alapján kell meghatározni.

Neutrális kezelhetőség és trajektória pontosság

A RACETEC SM az egyetlen supermoto abroncs, amely 0°-os radiális acélövvel rendelkezik mind az elülső, mind a hátsó abroncsokon, könnyű vázzal kombinálva, hogy elősegítse a kezelhetőséget és a trajektória tartását.
Az eredmény egy stabil abroncs, amely egységesen osztja szét az erőket a kapcsolati felületen.
A RACETEC SM elülső abroncsok nagy központi átmérővel rendelkeznek, amely széles kapcsolati felületet eredményez, ami lehetővé teszi a hatékonyabb fékezést és a fékezés lehetőségét a kanyarokban. A vastag oldalsó rész fokozott csillapító tulajdonságokat biztosít az off-road szakaszokon, és megakadályozza a rázkódást az úton.
A hátsó profil több sugáris kontúr technológiával érhető el, amely különböző viselkedéseket biztosít különböző dőlésszögeknél. A korona és a vállak élesebb sugárral rendelkeznek a gyorsabb és precízebb kezelhetőség (korona) és nagyobb kanyarstabilitás (váll) érdekében.

Előrejelezhető drift

A RACETEC SM előrejelezhető hátsó driftet tesz lehetővé, biztosítva a könnyű irányítást minden kanyarodási fázisban.
Az előrejelezhető drift koncepciója a supermoto kanyarodási technikából ered, amelyet a következőképpen lehet magyarázni:


  • A befordulás során, amikor fékezünk és visszaváltunk, az egész súly az elülső tengelyre kerül. Miközben az elülső abroncs fokozza a fékezés hatékonyságát és a trajektória pontosságát. A széles profil és a 0°-os acélövnek köszönhetően a hátsó szinte teljesen tehermentes, és a profil éles középső része lehetővé teszi a hátsó drift kiváltását

  • A kanyar közepén, a dőlés és az egyensúlyos gázadás során a motorkerékpár súlya egyenlően oszlik el mindkét abroncson. Ebben a kontextusban a hátsó széles profil kombinációja a specifikus összetevővel lehetővé teszi a drift fázisának irányítását

  • A kijövetelkor, teljes gázzal, a terhelés teljesen átkerül a hátsó abroncsra, ahol az oldalfal szerkezete deformálódik, hogy a kapcsolati felületet a maximális tervezési értékig nyújtsa, véget vetve a drift fázisnak, és maximális tapadást és vontatást biztosítva






Így is ismerheti: Racetec SM K 2 125 75 R 17, RacetecSMK212575R17, Racetec SM K2 125/75 R 17

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.