Continental ContiRoadAttack 4 190/50 ZR17 73W

Continental ContiRoadAttack 4 190/50 ZR17 73W

85 154 Ft-tól 7 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Continental 190/50r17 Continental Contiroadattack 4 Rear 73w Tl Motorgumi

87 730 Ft
+ 2 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 2 hét
irány a bolt »
r17.hu
 

Continental ContiRoadAttack 4 190/50 ZR17 73W

89 211 Ft
+ 1 660 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
gumiok.hu
 

Continental CONTI ROAD ATTACK 4 190/50 R17 73W

101 351 Ft
+ 1 892 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
gekkogumi.hu

További ajánlataink

 

Continental ContiRoadAttack 4 ( 190/50 ZR17 TL (73W) hátsó kerék, M/C )

86 327 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
tirendo.hu
 

Continental ContiRoadAttack 4 190/50 R17 73W

Ingyenes szállítás élettartam garanciával.

103 020 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
legolcsobbgumi.eu

Egyéb ajánlatok

 

Continental ContiRoadAttack 4 ( 190/50 ZR17 TL (73W) hátsó kerék, M/C )

85 154 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
giga-gumik.hu
 

Continental ContiRoadAttack 4 ( 190/50 ZR17 TL (73W) hátsó kerék, M/C )

85 690 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
gumik.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 85 154 Ft

További termékek a kategóriából

További Continental termékek: Continental Motorgumi

Michelin Pilot Road 4 190/50 ZR17 73W Motorgumi 65 848 Ft-tól Michelin Pilot Road 4 190/50 ZR17 73W Pirelli ANGEL GT 190/50 ZR17 73W Motorgumi 67 990 Ft-tól Pirelli ANGEL GT 190/50 ZR17 73W Pirelli ANGEL ST 190/50 ZR17 73W Motorgumi 50 911 Ft-tól Pirelli ANGEL ST 190/50 ZR17 73W Pirelli DIABLO ROSSO III 190/50 ZR17 73W Motorgumi 66 990 Ft-tól Pirelli DIABLO ROSSO III 190/50 ZR17 73W
Termékleírás
Szélesség  190
Magasság 50
Átmérő R17
Súlyindex  73 (365 kg)
Sebesség index  (W) (> 270 km/h)

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Várható beérkezés: 2022 május. Új kategória?! Röviden tömören ezzel a kérdéssel is indíthatjuk a termék ismertetését, hisz maguk a hannoveri fejlesztők sorolják ebbe az új szegmensbe az abroncsukat. Ennek neve nem más, mint a hipertúra, ami egy alapjaiban új szemléletet követ. Állításukat és az új kategória ismérveit alátámasztva több olyan mérést végeztek, ahol a márkatársak aktuális abroncsaival és sportgumikkal mérték össze a saját aktuális termékük tudását, mely során több meglepő eredmény is született. Mégpedig az, hogy bizonyos sportgumiknál is magasabb tapadási tényezőt értek el mindezt úgy, hogy kiemelkedő értékek születtek vizes felületen is. Kérdésként merülhet fel, hogy mindez milyen módon hat az élettartamra. A válasz azonban erre is teljesen konkrét, hisz a futásteljesítménye nem csökkent az előd RoadAttack3-hoz viszonyítva. Ezt az abroncsot a gyártó igen széles körben javasolja, gyakorlatilag motortípustól és motor teljesítménytől, felépítéstől függetlenül. Az elsődleges célközönség továbbra is a túramotorosok tábora, viszont ez a csoport kiegészülhet a legújabb erős és kompakt nakedek és igazi világjáró motorok tulajdonosaival is, nem megfeledkezve az idősebb klasszikus túramotorokkal rendelkezőkről sem. Az anyagösszetétel teljesen szilika alapokra épül és egy különleges „sütési eljárásnak köszönhetően ezek az abroncsok továbbra is homogén futófelülettel rendelkeznek. Ez annyit takar, hogy a hőmérséklet szabályozott vulkanizálás során egymástól eltérő értékeket alkalmaznak a formában, így az azonos gumikeverékből más-más fontos tulajdonságokat helyezhetnek előtérbe. Így lesz az abroncs középső, az aszfalttal legtöbbet érintkező felület kopásállóbb, míg a vállrésznél lágyabb és pontosabb visszajelzésű. További érdekesség, hogy 0-10° közötti dőlésszög esetén nincs vízelvezető csatorna, ami komfort és tapadás növelő tényezővel is bír, 10-40° dőlésszög között a legoptimálisabb a vízelvezetés és fokozott a gyors bemelegedés, ennél nagyobb dőlésszög esetén pedig ismét teljes slick felülettel találkozunk a maximális tapadás érdekében. Az abroncs karaktere tökéletesen együtt dolgozik a modernebb gépek vezetést támogató/segítő funkcióival. További érdekesség, hogy minimális a tapadási érzet teljesen üzemmeleg és egy hideg abroncs között. A Continental gumija sok új motorkerékpáron gyári első szerelésként jelenik meg, többek között a KTM 390-es és 890-es Duke-okon.

Így is ismerheti: ContiRoadAttack 4 190 50 ZR 17 73 W, ContiRoadAttack419050ZR1773W, ContiRoadAttack 4 190/50 ZR17 73 W

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.